Translate

недеља, 13. август 2017.

Venti tu - aromatizovani puter - sa aromom pomoranže




Leto je period kada najviše posvećujemo pažnju noktima. Osim što vodimo računa da oni estetski budu lepi, jako je važna i sama nega. Pošto već duže vreme imam problema sa zanokticima odlučila sam da testiram ovaj proizvod. U pitanju je Venti tu - puter za negu noktiju i zanoktica ručno pravljen od 100 % organskih sastojaka.




Na svaki nokat sam nanosila malu količinu proizvoda. Prijatnog je mirisa ( pomorandža) i voskastog sastava zbog pčelinjeg voska, ali nije iritirajući i brzo upija, jer ne volim proizvode koji ostavljaju lepljiv trag.

U kritičnom delu oko palčeva gde sam najviše problema imala, nije stvaralo iritaciju u vidu peckanja, bola ili crvenila, zbog čega sam i nastavila da ga nanosim. Nisam se striktno pridržavala pravila i koristila ga svakodnevno po 2 puta. Primetila sam da iz dana u dan, da su očljive prve promene. Grublji delovi postajali su sve mekši. Nakon toga još 5 dana korišećnja, nestao je moj problem sa zanokticama, a nokatna ploča je postala sjajnija, belja, čvršća i hidrirana.





Pored aromatizovanog putera u ponudi je i nearomatizovani, koji nema određenu mirisnu notu. Nisam imala bilo kakva neželjena dejstva. Svakako, proizvod treba testirati na malu površinu kože i detaljno pročitati uputstva, kako ne bi došlo do alergijske reakcije. Proizvodi se mogu poručiti preko zvaničnog sajta ventitu.rs 



          
                   Da li ste probale neki od ova dva putera za nokte i zanoktice? 

2 коментара: